::Nana Ameer::
D'Owner!


Entries About Find Me Annyeonghaseyo. Welcome to my wonderland. This is my second blog .. this blog i used for join the contest..

♥BLOG PERTAMA:
Nana AMeer's Official Blog


Tagboard!



Senarai Giveaway yang saya masuk

Eclusive Giveaway by Miera Atiera
♥ TARIKH TAMAT : 16.02.2013 ♥



Yeahhhhhh!




PENCARIAN SPONSOR!

Assalammualaikum :)

hello blogger.. saya nak cari pencarian sponsor .. ada seseiapa nak menjadi sponsor takk?
saya bukan buat giveaway kat blog sini,, saya buat kat blog nanameer-patrickstar.blogspot.com
sesiapa yang berminat ,, boleh bagitahu saya kat --> https://www.facebook.com/nanameer

KELEBIHAN MENJADI SPONSOR:
1) pengikut blog akan bertambah
2) anda akan dapat lebih duit jika iklan anda ditekan
3)follower twitter anda akan bertambah
*tetapi berdasarkan syarat-syarat awak

SYARAT-SYARAT HADIAH
1) BARANGAN BLOG(kalau bleh barangan kpop dan lain2)
2) TOPAP
*barangan blog tak nak tauu , contoh nye mcm header, dan lain2,hee :D

nama :
url blog:
syarat-syarat: *paling maximum dua syarat sahaja
hadiah yang nak disponsor:
berapa bilangan yang nak sponsor:


*mungkin sebulan atau dua bulan lagi giveaway ni dijalankan.. tetapi bgtahu awal2 tau.. saya amat mengalu-alukan kesudian awak.














Older Post | Newer Post